czwartek, 2 czerwca 2016

Aktualizacja włosów - Maj

 Hej Hej, Witam w czerwcu ! 
Maj był mało intensywny na blogu, tak jak i poprzednie miesiące, dlatego postanowiłam troszeczkę to nadrobić.
Dzisiaj przyszedł czas na Aktualizację włosową, i tak jak poprzednie nie jest obfita ani w mega imponujący przyrost ani używane produkty.
Totalnie nie skupiam sie na urozmaiconej pielęgnacji, zapomniałam o olejowaniu włosów mimo ze to najlepszy scenariusz dla moich włosów.




Największą poprawę ich stanu widziałam właśnie przy codziennym olejowaniu włosów olejem lnianym, czasem oliwa z oliwek.
Maska to też jedyna używana częściej do mycia włosów niż do stosowania na określony czas jako zabieg pielęgnacyjny. Używałam z Super Pharmu, firmy Life odbudowującej. Super wygładza włosy, choć lekko je zbija w strączki. Albo jestem przewrażliwiona w tym temacie.
Odzywki niezmienni to Garnier Grow Strong, choć ostatnio Nivea Intense Repair, dlatego by znów dać szanse proteinom. Próba kolejna nie udana.
Szampon również standardowo Facelle Aloe Vera, Czarna Rzepa oraz Alterra z kofeina na porost włosów.
Ciężko mi znów przestawić sie w tryb intensywnego dbania o włosy.
Kwestia prywatnych dolegliwości, dużego stresu w pracy. Naprawde jestem zestresowana, zdenerwowana i nic mi nie wychodzi. Ale o tym kiedy indziej ...
Długość włosów 52 cm
Obwód 10 cm


A u Was jak to aktualnie z włosami jest ?

6 komentarzy :

  1. Ale grubaski! Są takie lśniące i zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na włosy mogę z łapką na serduchu polecić tabletki SILICA. robią z włosami cuuda za niewielki pieniądz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdrowe włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zdrowe, lśniące - piękne po prostu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie zauważam problemów z włosami. Noszę krótkie, łatwo też o nie dbać. Myję i za każdym razem używam odżywek. Raz na jakiś czas nakładam maskę do włosów, którą trzymam ok. 30 minut i to mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń