poniedziałek, 25 kwietnia 2016

W fasie testów: L'oreal Paris True Match 1N + L'oreal Perfect match 1N

Dziś wpadam, na szybciutko by pokazać co kupiłam na pierwszej części promocji -49 % w Rossmanie. Być może Wy również macie upatrzone kosmetyki, których cena bez promocji jest dosyć wysoka, warto przy takiej promocji zastanowić się. Być może traficie na jakąś perełkę.
Ja dosyć długo zastanawiałam się nad tym podkładem, oczywiście odpychała mnie cena ale również który kolor wybrać. Przy mojej bardzo jasnej skórze, twarz mam troszkę ciemniejszą. Może to sprawa ciemnych włosów, oczu czy brwi. Ciężko dobrać mi kolor podkładu, który przede wszystkim będzie jasny, i nie będzie zapychał mojej skóry. Jeszcze mi się taki nie trafił, nadal szukam.


Podkład wraz z korektorem tej samej marki mam zaledwie od kilku dni, i już dostrzegam wady. O ile korektor aplikuję pod oczy, i w sumie jest w porządku. To z podkładem póki co jesteśmy w fazie ostrych testów. Przed zakupem czytałam wiele opinii, zazwyczaj zaczytywałam się przy tych negatywnych, rozmyślając jak poradzi sobie z moją cerą. Dosyć problematyczną, mieszaną skłonną do wyprysków w szczególności na czole i brodzie. Również coraz częściej zauważam odstające suche skórki wokół nosa, jak i właśnie na podbródku. Tam również mam największy problem z rozprowadzeniem podkładu. Kolor podkładu jak i korektora wybrałam najjaśniejszy z wiadomych przyczyn. 1N według producenta jest najjaśniejszym odcieniem z gamy neutralnej.

Tak jak pisałam jesteśmy w fazie ostrych testów zarówno podkładu jak i korektora. Podrzucę go również mojej mamie aby wypróbowała go na swojej bardzo suchej skórze, oraz trądziku różowatym.


Także wrócimy z tymi produktami na bloga, z pewnością :)

2 komentarze :

  1. Ja też kupiłam ten korektor true match :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile korektor lubię z podkładem nie dogaduję się zupełnie. Uwidacznia wszystkie suche skórki i wygląda po prostu źle. Zdecydowanie lepszy jest Healthy Mix.

    OdpowiedzUsuń