środa, 16 marca 2016

Zamówienie z czasnabuty.pl

W zeszłym tygodniu przeglądając na internecie buty na najbliższe okazje natknęłam się na stronę czasnabuty.pl . Przeglądając dostępną ofertę szpilek, jak i poszukiwanych przeze mnie na ten czas przejściowy wiosenno-letni botek, znalazłam letnie espadryle.
Jako, że dosyć często mam problem z doborem odpowiedniego obuwia miałam pewne wątpliwości dotyczące odpowiedniego rozmiaru. Niemniej jednak nie uchroniło mnie to przed zamówieniem dwóch par, w odcieniach czerwieni  oraz granatu. 
W dodatku te granatowe były ostatnią dostępną parą.



Korzystając z weekendowej obniżki do 30 % moja mama dobrała dla siebie błękitne szpilki oraz czerwone balerinki. Zaskoczona jestem szybkością doręczenia zamówienia, według informacji na stronie Inpost całą procedura trwała 22 godz. Szok ! A buty są przeurocze, wygodne i z pewnością będę w nich chodzić.

8 komentarzy :

  1. Fajne buciki ;)
    Mogę prosić o kliknięcie w linki?? Bardzo mi pomożesz ;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/wish-lista-dresslink-cndirect.html ??
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jest bardzo ciężko kupić buty stacjonarnie, więc nie odważyłabym się zrobić zakupu przez Internet. W sieci kupuję głównie kosmetyki, książki, torebki.
    Bardzo fajne buty wybrałaś, idealne na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne buty :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te buty :) Też muszę pomyśleć o jakichś "cichobiegach" na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są wygodne? bardzo odczuwać w nich podłoże po których chodzimy? zastanawiam się nad kupnem choć boję się, że może być nie trafne... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czegoś takiego szukam na letnie zwiedzanie ;)

    OdpowiedzUsuń