niedziela, 6 marca 2016

Niedziela dla włosów ( 33 ) - 06/03/2016

Dzisiejsza Niedziela dla włosów, upłynęła na godzinnym kompresie olejowym na włosach. Trochę ostatnie u mnie kiepsko z olejowaniem, dlatego postanowiłam chociaż dziś to nadrobić. Na skalp nałożyłam olejek łopianowy z czerwoną papryczką Green Pharmacy a na włosy po długości olej rycynowy . Całość trzymałam około godziny, by następnie zmyć końcówką już szamponu Baby Dream. Jako odżywkę nałożyłam Kallosa Silk oraz płukankę octową.




Ps. Już jutro pojawią się inspiracje strojów komunijno - chrzcinowo - weselnych. W kwietniu mamy wraz z Narzeczonym ( tak tak, po 3 latach wreszcie ) Komunię mojego kuzyna, Chrzciny małej Ani Jego Kuzyna córeczki. W maju Komunię Kornelki, a w lipcu ślub oraz wesele Jego Kuzynki.
Także sporo wydatków w tym roku :)

Ps. 2 Dziękuję również za ostatnie komentarze pod poprzednim postem dotyczącym aktualizacji. Z wielka przyjemnością się je czyta. Dzięki :)

3 komentarze :

  1. To rzeczywiście wydatki spore się szykują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że olejowanie służy twoim włosom :) Rób im częściej takie kompresy :)

    OdpowiedzUsuń