poniedziałek, 7 marca 2016

Inspiraciones

Ciężki wybór, ciężki orzech do zgryzienia mam od pewnego czasu. Mianowicie szukam idealnej sukienki na wesele Jego kuzynki, marzy mi się długa z powłóczystego szyfonu, oraz delikatnie zdobionej koronki. Dlatego ten pierwszy egzemplarz jest jako pierwszy punkt, niestety jej cena jest powalająca. Widziałam bardzo podobną, choć bardziej wystrzałową, typu cekiny, diamenciki i takie sprawy za 800 zł. Jedynie mogłam ją obejrzeć, dotknąć i ewentualnie przymierzyć. Sama nie wiem czy chce szarą , jak niżej tutaj przedstawione, czy może jednak granatową ? 
A może wykorzystać spódnicę ołówkową granatową / czarną bądź skórzaną ?
Połączyć to z gładką białą bluzką z delikatnym dekoltem oraz bez kołnierzyka ? 





 







Oczywiście to nie jedyna okazja gdzie wypadałoby założyć elegancki strój a nie klasyczne jeansy. W kwietniu mianowicie mamy aż dwie okazję bo Komunię Marcela, mojego Taty chrześniaka z Niemiec czyli czeka Nas podróż 1000 km w jedną stronę. Druga okazja to Chrzciny malutkiej Ani, córka Kuzyna mojego Narzeczonego. W maju zaś Komunia Kornelki, córki mojego Chrzestnego, najbliższa rodzina.
Wtem elegancka sukienka, mimo założona tylko raz potrzebna od zaraz. 


5 komentarzy :

  1. Ta ostatnia podoba mi się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sukienki :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń