niedziela, 7 lutego 2016

Niedziela dla włosów ( 30 ) - 07/02/16 + "Zapuśmy się na wiosnę 2016 "

Witajcie,

 ostatnia niedziela dla włosów odbyła się w styczniu, czyli trochę krucho u mnie z systematycznością. Przede wszystkim tą blogową, poniekąd nie zaniedbałam znacząco włosów, choć podupadłam na regularnym olejowaniu.
W dzisiejszą Niedzielę dla włosów, na kilka godzin przed myciem nałożyłam nowość w moich zdobyczach - kozieradkę. Jedną łyżeczkę nasion zalałam wrzątkiem, a po ostudzeniu wtarłam ją podczas masażu w skalp. A na włosy po długości nałożyłam nic innego jak olej lniany.
Włosy umyłam Szamponem Mediderm, którego używa moja mama na problematyczny skalp. Ja w tygodniu zauważyłam białe kropeczki lecące z mojej głowy, dlatego postanowiłam ją oczyścić. W planach mam również peeling cukrowy. Nie wiem czy to łupież czy przesuszona skóra.
Włosy delikatnie umyłam płynem Facelle z dodatkiem aloesu, by następnie wetrzeć używaną od tygodnia odżywkę Garnier Grow Strong.
Całość zmyłam zimną wodą, i podsuszyłam chłodnym nawiewem.




A teraz kolejny aspekt posta, mianowicie jak w poprzedniej edycji tak i w obecnej musiałam uczestniczyć. Oczywiście, mam na myśli akcję przeprowadzaną przez wspaniałą Ewę, więcej o Zapuśćmy się na wiosnę 2016.
Tak jak na zdjęciu przedstawionym wyżej, będę co miesiąc odmierzała paski przyrostu dodatkowych cm :)
Na dzień dzisiejszy włosy są mierzone od prawej strony i kończą się na 9 pasku od góry.
Według cm mierzą zaledwie 47 cm, czyli bardzo mało..
Objętość kucyka to zaledwie 10 cm.
Marzy mi się długość z poprzedniej podsumowanej akcji Zapuśćmy się na wiosnę 2015 - moje włosy .

Jeśli chodzi o wspomagacza mam zamiar romansować z kozieradką i wrócić do regularnego picia drożdzy. To dzięki nim właśnie moje włosy są w lepszej kondycji, zarówno cera i paznokcie również.
Oczywiście wcierki Jantar, Joanna Rzepa oraz olejek łopianowy z czerwoną papryczką.
Mam nadzieję upolować jakieś inne super wcierki w sklepach :)

14 komentarzy :

  1. Piękne włosy:) Ja mam za to inny cel na wiosnę:) Pozbyć się puszenia i wypadania włosów:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz włosy! Ja w tamtym tygodniu z włosów prawie po pas ścięłam aż do medium boba :D czyli trochę nad ramiona. Szkoda mi ich trochę było ale teraz o wiele szybciej mi się je pielęgnuje, myje,suszy itp.
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz włosy.:) Ja swoje obcinam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku uwielbiam twoje włosy! Są idealne...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i wyglądają na super zdrowe! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne włosy! Jaka długość chcesz uzyskać? Chciałabym tak błyszczące włosy :)

    Wpadnij w wolnej chwili http://dyciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne, zadbane włosy :) moje są obecnie w gorszej kondycji, ale mam nadzieję, że przywrócę je do ładu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne i zadbane włosy :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń