wtorek, 12 stycznia 2016

Niedziela dla włosów ( 29 ) - 10/01/2016

Po raz kolejny zaniedbałam bloga, po raz kolejny brak mi usprawiedliwienia. Zwykły brak czasu na fotografowanie włosów, brak czasu na dodawanie postów. Obecna gdzieś tam byłam, choć czasowo online bardziej na Instagramie. Tam o wiele szybciej trwa wstawianie fot niż tu na bloga, dodatkowo opis. Jakoś nie potrafiłam zmoblizować się na dłuższy czas przed kompem, na napisaniu kilku zdań choćby dla Niedzieli dla włosów.
A dziś jakoś nic mi nie wychodzi, od rana próbuje wszystko zrobić a nic sensownego z tego nie wychodzi.
Dlatego by uniknąć dalszych negatywnych skutków, usiadłam w końcu tu do bloga, by wstawić ostatnią Niedzielę dla włosów.





Od pewnego czasu udaję mi się systematycznie nakładać olej lniany na uprzednio nałożony sok z aloesu. Zaczynam najpierw od porządnego rozczesania włosów, delikatnego masażu skalpu szczotką i dopiero wtedy nakładam te wszystkie specyfiki. Najczęściej to czarną rzepę od Joanny, Amol czy Jantar. Następnie na skalp i włosy sok z aloesu i wreszcie olej lniany.
Widzę efekty choć nadal nie tak widowiskowe jakie bym chciała.
Ale jest progress, tylko brak mi systematyczności.. 
Wracając do tej niedzieli dla włosów, którą zazwyczaj stosuję codziennie. Zauważyłam, że kiedy staram się regularnie olejować włosy brak mi szaleństwa,różnorodności w stosowanych produktach. Wcześniej szalałam z płukankami octową czy z pokrzywy, nakładałam mąkę ziemniaczaną do masek, używałam mleka czy innych.
Teraz etap mycia to Baby Dream / Facelle z aloesem / Alterra z kofeiną.
Etap odżywek to Garnier Ultra Doux avocado i masło karite, Nivea Intense Repair.
Etap masek: Pilomax Wax, Biovax z aloesem
Wcierki: Jantar, Olejek łopianowy z czerwoną papryczką, Joanna Rzepa, Aloes, 
Olej: lniany, oliwa z oliwek.

A w Nowym Roku, zamierzam dalej powielać systematyczność, choć i znów szaleć z nowymi pomysłami, produktami. 
Miłego popołudnia !

9 komentarzy :

  1. Moim zdaniem twoje włosy sa w bardzo dobrym stanie :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie sie prezentuja i takie "pelne", tylko pozazdroscic :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy - gładkie i lsniące. Taka pielęgnacja chyba im służy. Sama ostatnio używam do olejowania właśnie olej lniany i spisuję się doskonale. Czasami zamienię go na olej z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie Twoje włosy wyglądają dobrze ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny połysk mają Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń