sobota, 2 stycznia 2016

My Wish List - 2016

Witajcie w Nowym Roku !

Mam nadzieję, że dla Nas wszystkich będzie łaskawy i owocny w nowe doświadczenia. Dziś mam taką małą WishListą z tymi najbardziej przydatnymi rzeczami. I chciałabym, żeby w ciągu najbliższego miesiąca uda mi się je nabyć ! 


  1) Jeansy , od jakiegoś czasu trudno mi dopasować spodnie do swojej sylwetki. Gdy w biodrach są odpowiednie to nogawki za wąskie, gdy nogawki są w porządku to w biodrach zmieszczę się dwa razy. Najgorsze jest dopasowanie spodni tuż przy kostkach, tam najbardziej mi odstają, ale są sporo za długie. Dlatego dopasowane jeansy są na moim miejscu jako pierwsze.

2) Louis Vuitton, marzy mi się odkąd koleżanka z pracy się z nią pojawiła. Idealna pod każdym względem, pakowna, elegancka choć i na sportowa wygląda również dobrze. Lubię torebki, choć nie mam ich zbyt dużo, bo posiadając już jedną idealną noszę ją do stanu zero.

3) Czarne buty typu outdoor, pasowały by świetnie do jeasów choć już nie koniecznie do eleganckich zestawów. Marzą mi się klasyczne, zgrabne calutkie czarne choć u siebie w Hi-Tecu nie mogę ich dostać.

4) Klasyczna biała koszula, pasująca zarówno do sportowych jak i eleganckich zestawów. Brakuje mi takiej koszuli zwykłej jak i lekko wydłużonej jak tunika.

Oczywiście te rzeczy są dla mnie teraz piorytetem, również są inne ale tamte mogą jeszcze chwilę poczekać, również w temacie włosów. 
A u Was, jaka jest Wish Lista na ten Nowy Rok ?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz