czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwester ! - 31/12/2015

Kochani, post pełen spontan, piszę tu tylko dlatego by złożyć WAM życzenia...
 Życzę Wam jak i sobie by ten rok był lepszy niż poprzedni! Dużo radości, uśmiechu na twarzy, aby te postanowienia, które mamy na celu spełniły się - musimy o nie zawalczyć! 
Nikt za Nas życia nie przeżyje, dlatego wspólnie róbmy wszystko, aby żyło się jak najlepiej !
Wszyscy jesteśmy ludźmi, każdy popełnia błędy ale wiadomo, że zwycięstwo samemu nie smakuje tak dobrze jak z najbliższymi !

Dla mnie jest to kolejny rok zmian zaczętych z mojej strony, zmiana pracy jednej, drugiej. Decyzji nie żałuję, gdyż zmieniałam pracę na lepszą, nie wyszło ale mam doświadczenie na lata. Podniosłam kwalifikacje mimo braku papierka, teraz mogę dopisać nowe doświadczenie w CV.
Pozyskiwanie klientów jako przedstawiciel handlowy jest zawsze mile widziane, przynajmniej w mojej "branży". Mimo , że chwilowo tą branżę porzuciłam cały czas o niej myślę. Czułam się jak ryba w wodzie, robiłam to co potrafię, czując się pewnie i zarabiając dobre choć nadal małe pieniądze. 
W Nowym Roku jest początkowy plan powrotu do branży, oferta pracy trafiła się po tygodniu od podjęcia aktualnej pracy - próbnej. Póki co jestem zadowolona z warunków, wiadomo pieniążki są spore a warunki z czasem do poprawy. Bynajmniej czas pracy 9 godzinny jest zawsze lepszy niż 12, dla zdrowia, komfortu i w ogóle :) 
Dla mnie jest to również kolejny rok z Ukochanym, choć dosyć kłótliwy, burzliwy nadal z Nim. I mimo, że mój wymarzony pierścionek nie lśni na mojej dłoni... wiem, że ten czas nadejdzie i jestem z tego powodu szczęśliwa jak nigdy. W końcu w marcu Nowego Roku bedą trzy lata jak jesteśmy razem oraz dwa i pół jak mieszkamy ze sobą. Mam nadzieję, że i temat wspólnego mieszkania również się wyjaśni.

Głównie to są priorytetowe postanowienia noworoczne, najważniejsze zapadające w moim życiu. Wiadomo,że są i inne typu właśnie regularny powrót na bloga, bo on również jest czymś z czym chciałabym się związać, lecz motywacji brak. Kolejne z dnia na dzień dodawane posty różnych tematów, jak lifestyle czy tematy włosowe. 

Chciałabym również od Nowego Roku wrócić na siłownię, do regularnych treningów z trenerem, zdrowej zbilansowanej diety oraz ćwiczeń. Dlatego poprosiłam Św. Mikołaja pod choinkę płyty DVD Anny Lewandowskiej by w domowym zaciszu ćwiczyć i zyskać motywację. Choć jestem zdania, że w domowych pieleszczach nie ma tak silnej motywacji jak na siłowni czy sali ćwiczeń podczas treningu z trenerem, kiedy co rusz kontroluje Twoje dobrze jak i te złe wykonane ćwiczenia. Jak motywuje Cię swoim oparciem i doświadczeniem w dążeniu do wymarzonej sylwetki.

Dlatego w ten ostatni dzień Starego Roku, który był dla mnie i moich najbliższych łaskawy spędzam go właśnie w domu, z rodziną i Ukochanym. Jednocześnie składam Wam wszystkim najserdeczniejsze życzenia Nowo Roczne, nie kończącego się zimnego Szampana, wybuchowej zabawy do białego rana ! By najbliższy nadchodzący Nowy Rok był jak najłagodniejszy jeśli chodzi o zdrowie, owocny w realizacjęmarzeń i postanowień, spokojny w czas spędzony w gronie rodzinnym, bliskim.
I kochani do Siego Roku ! 

Ps. Uważajmy na fajerwerki w szczególności wobec dzieci, zwierząt. To oni cierpią najbardziej podczas gdy my bawimy się w szamańskim humorze.

2 komentarze :

  1. Happy New Year!


    http://alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku, spełnienia wszystkich planów i założeń oraz by nowa praca dała Ci wiele satysfakcji :))

    OdpowiedzUsuń