niedziela, 25 października 2015

Niedziela dla włosów ( 28 ) - 25/10/15

Niedziela dla włosów była w Niedziela dla włosów była w samo południe tuż po dość mozolnym wyjściu spod ciepłej kołdry, oraz pozbycia się w końcu piżamy. Tak ja nadal niedzielę spędzam w łóżku do południa lub krzątam się cały dzień w piżamie, w ukochanych spodenkach w serduszka oraz w ciepłych papciach. Najczęściej z maseczką na twarzy oraz właśnie na włosach związanych w kok bez ładu i składu wracając do włosów użyłam dawno zapomnianego olejku BabyDream fur Mama w sumie jedną kroplę wmasowałam w końce, by nie przeciążyć nasady. Następnie nałożyłam maskę Biovax Intensywnie Regenerującą Maskę do włosów słabych ze skłonnością do wypadania. Na maskę na pewno natknęłyście się wiele razy, używałyście jej również, a jeśli nie to serdecznie polecam. 
Głównie ze względu na zawartości naturalnych olejów i ekstraktów : 
1) 100 % sok z Aloe Vera intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Korzystnie wpływa na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów
2) Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk. 

3) 100 % ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulek.To moje pierwsze opakowanie ale na pewno nie ostatnie a już z pewnością nie ostatnia przygoda z produktami tej marki. Wracając do Niedzieli dla włosów, do maski Biovax dołożyłam 5 kropel Hydrolizowanej keratyny, którą przede wszystkim wtarłam we włosy u nasady. Całość trzymałam około 30 minut, spłukałam zimną wodą. Włosy wyschły naturalnie , bez użycia suszarki.



 Czy Wy również widzicie że moje włosy są trochę krzywo obcięte ?  

Ps.1: Włosy na zdjęciu trochę w ciepłych odcieniach od stojącej tuż obok lampy. Choć z drugiej strony niestety właśnie mają odcień czerwono - rudo jakiś tam. Od tygodnia na półce czeka Henna w odcieniu ciemnego brązu, ale cholernie się boję jej użyć właśnie ze względu na ciepły odcień, a z drugiej strony po prostu się boję co mi może z tego wyjść i że wszystko w okół mnie włącznie ze mną będzie w hennie. Pomocy ! 




12 komentarzy :

  1. Ale Ty masz piękne i grube te włosy no...
    Nie pokazuj ich, bo aż żal człowieka ściska :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam olejki do włosów. Ostatnio używam olejka kokosowego do olejowania włosów :) i jest moim ulubieńcem :D
    piękne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na bardzo grube, mięsiste i błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o takich włosach. Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje Ci się, włoski są takie jak należy :) P.s ja mimo że preferuje naturalne kosmetyki nie zdecydowałam się jeszcze na hennę a ciągle o tym rozmyślam ! Na razie puki mogę wstrzymuje się od decyzji, myślę że u Ciebie nie będzie widać dużej różnicy. Zawsze możesz spróbować najpierw zafarbować pasemko by sprawdzić co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy pięknie wyglądają, zdrowo i tak "jedwabiście";) A maseczki biowax bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń