poniedziałek, 19 października 2015

Niedziela dla włosów (27) - 18/10/2015

Niedziela dla włosów, dosyć skromna jeśli chodzi o używane produkty. I dosyć szybka, gdyż czas naglił  na umówione spotkanie z kuzynostwem mojego chłopaka. Mamy nową dziewczynkę w rodzinie i patrząc na jej śliczne włoski na pewno będzie włosomaniaczką choć ma zaledwie dwa tygodnie.

Na noc wcześniej na wilgotne włosy nałożyłam oliwę z oliwek a na skalp wmasowałam jak zawsze olejek łopianowy z czerwoną papryczką Green Pharmacy oraz Jantar. Na zmianę używam właśnie tego olejku jako bazę a jako dodatki właśnie Jantar, Joanna Rzepa z tym wygodnym aplikatorem oraz Amol. 
A rano jeszcze dołożyłam Pilomax Wax na skalp a na długość maskę Biovax z aloesem. Całość podgrzałam ciepłym strumieniem suszarki i założyłam czepek i ciepły ręcznik. Po około 30 minutach ciepłej kąpieli zmyłam wszystko szamponem BabyDream, oraz wmasowałam jeszcze Nivea Instense Repair z keratyną. Ze stosowaniem keratyny na moich włosach jest dosyć ciężko w zależności od zapodanego produktu, bo inaczej włosy reagują na maskę Kallosa Silk, laminowanie żelatyną a inaczej zaś na wyżej wspomnianą odżywkę, która daje najlepsze efekty. Dlatego produktów z keratyną używam 2-3 razy w tygodniu, czyli nie za mało nie za dużo.


 Spłukałam wszystko zimną wodą zawinęłam znów w ciepły ręcznik i wszystko wyschło naturalnie.
Ostatnio eksperymentowałam z lokówką, ale po 30 minutach nie było widać nawet tego że coś były zakręcane. Zmora prostowłosych :D 

Uciekam zrobić jakąś małą kolacyjkę ( z dietą zaczynam od jutra, grejpfruty ananasy jajka rybę filety z kurczaka szpinak wszystko mam :D ) oraz duuuuuuużo wody. Oboje mamy kaca, dlatego cytryna, ciepła woda oraz elektrolity są tuż obok łóżka. 
Do następnego !

5 komentarzy :

  1. Ladniutkie :) Moje też się szybko prostują i szybko falują na deszczu :D Co za ironia, jak chce pokręcić to normalnie druty, a jak nie to się kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojoj a gdzie sie podziały te długie kłaczki??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak kac, to pewnie fajnie bylo ;p? Fajnie wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale zgadzam się ze stwierdzeniem "zmora prostowłosych" :D
    Zapraszam pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń