niedziela, 9 sierpnia 2015

Niedziela dla włosów ( 25 ) - 09/08/15

Dzisiejsza niedziela dla włosów, znów wykonana jest na szybko, z produktami takimi jak zawsze bez szaleństw ale z wynikiem zadowalającym. Ostatnim tygodniem moja obecność tutaj na blogu ale i na innych była znikoma. Ciężki czas rodzinny, po stracie bliskiej osoby nie napawa chęcią do bloga, siedzenia przed komputerem. Wtedy jest czas na refleksję czy dobrze się wszystko zrobiło. Ja żałuję jedynie tego, że życie tak szybko przemija, a w szczególności po stracie bliskiej osoby, która bardzo chorowała. I choć ta choroba dopadła nagle, była bardzo męcząca... Ah .. 

Wracając to tematu włosów, staram się zapewniać im taką mało wymagającą pielęgnację. Bez szału ale taka pielęgnacją nie zapewnia mi wielkiego szoku i katastrofy włosowej.
Na wilgotne włosy jak zawsze dzień wcześniej nałożyłam olej lniany wymieszany z oliwą z oliwek. Następnie dosłownie kapka soku z aloesu, który niestety puszy mi dość włosy ale jakoś lubię je wtedy są takie gęste, śliskie jak tafla wyglądają. Proteiny najczęściej używam we wtorek wtedy to jest Kallos Silk, lub Nivea Instense Repair. Muszę w końcu wypróbować laminowanie włosów żelatyną. Ostatni raz a właściwie pierwszy robiłam je dwa lata temu, na początku BOOM włosomaniactwa. Nie był to efekt wow, tylko właśnie katastrofa.


 

Rano włosy umyłam Szamponem Baby Dream z dodatkiem wody, bo z każdą butlą zauważam negatywne skutki mycia włosów tym szamponem. Następnie na 10 minut nałożyłam mieszankę mojej ukochanej odżywki Garnier Ultra Doux avocado & masło karite z Serical Creme al Latte ( tak mam ją :D ! ). Spłukałam wszystko tylko zimną wodą, a włosy wyschły naturalnie na dworze podczas opalania.
Jedynie potem troszkę grzywkę podsuszyłam, ale również chłodnym nawiewem.


Ps. Musicie mi wybaczyć słabą jakość zdjęcia, stanęłam tuż pod lampą dlatego kolory przekłamane, no i pora już późna. Następnym razem to poprawię. :)

8 komentarzy :

  1. Mimo to wygladaja dobrze, nie opalaj wlosow zwlaszcza mokrych!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się prezentują, może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne włosy, Twoje zabiegi są bardzo skuteczne:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Garnier Ultra Doux avocado & masło karite zdecydowanie jest dla mnie za ciężką odżywką.Włosy wyglądają po niej jakby były tłuste, ale fajnie, że sprawdza się ona u ciebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie masz długie włosy! na zdjęciach wyglądają kurcze świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy pięknie błyszczą :) Fajnie by było mieć takie proste

    OdpowiedzUsuń
  7. też słyszałam, że wychodzenie na słońce z mokrymi włosami jest szkodliwe :/
    ja od roku nie farbuję włosów i są naprawdę w dobrym stanie, choć przyznam, że specjalnie o nie nie dbam, czasem tylko maska.. :)

    OdpowiedzUsuń