niedziela, 5 lipca 2015

Podwójna Niedziela dla włosów (22) - 05/07/15

Dzisiejsza Niedziela dla włosów jest po pierwsze 22 jaką umieściłam na blogu, i podwójna moja i mojej siostry ( mojej mamy brata córka ). Nie muszę mówić jakie to niesprawiedliwe i demotywujące patrząc na jej długość włosów ? Tylko parę razy podcinane od urodzenia, ale to nieznaczna utrata centymetrów. Tuż po Komunii, która jest już za rok ( oczywiście ja już szukam sukienki :D ) jej włosy mają zostać drastycznie ścięte, prawdopodobnie do ramion. Miałam dodać tu zdjęcie jakie jej włosy były jak była mała, grzeczna, i tak dużo nie gadała ale przypomniałam sobie że już jest taki post .





Na noc nałożyłyśmy oliwę z oliwek oraz olej lniany na wcześniej zmoczone włosy oraz glicerynę.
Rano dołożyłyśmy jeszcze tym razem masło kakaowo-czekoladowe Cien z Lidla.
Umyłyśmy płynem Facelle do higieny intymnej z aloesem oraz Szamponem dla dzieci Babydream.
Wysuszyłyśmy delikatnie tak by woda nie kapała. 
Moje okazały się chyba zbyt dociążone bo mnie strasz\nie denerwują, dawno takie nie były. Jakby czymś obklejone, ale szorstkie. Młodej chyba też takie są, bo nie wyglądają na zadowolone.
Za tydzień miejmy nadzieję, że będzie lepiej bo też będzie podwójna :)


W najbliższym czasie również post o mojej przygodzie w piątek oraz zakupowy szał czyli wyprzedaże mogłyby się już skończyć, bo ja i moja rodzina zbankrutujemy. :D





3 komentarze :