niedziela, 19 lipca 2015

Niedziela dla włosów (24) - 19/07/2015

Dzisiejsza Niedziela nie była Niedzielą dla włosów, bo jedyne co z nimi zrobiłam to na kilka godzin nałożyłam na skalp i włosy wyciąg z aloesu. Po wczorajszym niemyciu i przebywaniu kilka godzin na słońcu w związanych włosach, mocno ucierpiała moja skóra głowy. Jest napięta, sucha i strasznie swędzi i piecze. Następnie użyłam odstanej herbaty z pokrzywy ale chyba pomyliłam torebki bo woda była żółta a nie popielata. Dlatego dodałam parę kropli octu jabłkowego. Potrzymałam całość ze 20 minut w turbanie a następnie dodałam jeszcze nafty kosmetycznej. Cały czas ją testuję, na całe szczęście nie było totalnej masakry. 
Umyłam włosy Szamponem BabyDream, by pozbyć się resztek nafty kosmetycznej a następnie umyłam je Szamponem Alterra Granat & Aloes. 
Dołożyłam odżywkę emolientową z Kauflanda, która właśnie trafiła pusta do kosza.



Włosy wyschły naturalnie, podsuszone na koniec zimnym nawiewem suszarki oraz rozczesane okrągłą szczotką z włosiem a la dzikim.
Następna Niedziela dla włosów musi być udana, gdyż jesteśmy zaproszeni do Jego kuzynki na chrzciny Jej Maluszka.

3 komentarze :