poniedziałek, 1 czerwca 2015

Podsumowanie akcji " Zapuśćmy się na wiosnę" / Niedziela dla włosów (17) / Aktualizacja włosów - Maj - 01/ 06 /15


 Pierwszym punktem postu jest Podsumowanie akcji u Ewy " Zapuśćmy się na wiosnę", która właśnie w dniu dzisiejszym się zakończyła. Poniżej są zdjęcia ukazujące początkowy etap zapuszczania, podsumowanie każdego miesiąca akcji, oraz to ostatnie ukazujące faktyczną ilość przybyłych centymetrów. Jako bonus również zdjęcie nowych baby hair :)

Maj - dodatkowe 2 cm w długości i cm w kucyku :)



Baby hair

Podsumowanie
Styczeń: 62 cm - grubość kucyka 9 cm
Luty: 63 cm
Marzec: 64 cm
Kwiecień: 65 cm - grubość kucyka 10 cm
Maj: 67 cm - grubość kucyka 11 cm

Produkty do włosów używane przez wszystkie miesiące:
 Jantar, Olej łopianowy z czerwoną papryczką Green Pharmacy , napar z pokrzywy, napar ze skrzypu, Maść końska, drożdze do picia, Joanna Rzepa, Calcium Panthothenicum, Vitapil, Beta karoten + wit a i E, drożdze tabletki, Daktarin na skalp, witamina B, Tran, Jagody Acai, i inne.

Drugim punktem jest Niedziela dla włosów, 17 już tutaj na blogu. Na godzinę przed myciem nałożyłam olej lniany wraz z oliwą z oliwek na całej długości jak i na skalp. Następnie włosy zemulgowałam maską : L'biotica Biovax do włosów ciemnych na jakieś 10 minut. Po tym czasie włosy i skalp umyłam płynem do higieny intymnej Facelle wraz z 2 łyżkami cukru jako peeling naturalny. Następnie na ponad 30 minut odżywkę Garnier Ultra Doux Avocado i masło karite. Zmyłam włosy chłodną wodą z dodatkiem octu jabłkowego. Wyschły naturalnie, jedynie trochę grzywkę podsuszyłam by nabrała kształtu.

Trzecim punktem jest Aktualizacja włosów - maj jako podsumowanie całego miesiąca.
W maju odpuściłam sobie całkowicie zażywanie tabletek, co też najprawdopodobniej rzuciło się niezbyt oszałamiający wynik dodatkowych cm. Z pewnością skorzystała na tym moja wątroba, bo dziennie przyjmować około 15 tabletek nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem na dłuższą metę. 


Włosy straciły na wyglądzie, wypada ich bardzo dużo, łamią się, są mocno rozdwojone. Są przyklapnięte, brak im nawilżenia.
Skalp mocno podrażniony, wysuszony, w dodatku zaczęło się ze mnie sypać i nie wiem czy to wina farbowania czy to wina szamponu Alterry czy wcierki Joanna Rzepa. Pytanie również czy to łupież czy łuski choć obstawiam to drugie. Niestety peeling nie pomaga.
Szampon: Baby Dream , Alterra Granat & Aloes ( na prawdę rzadko  )
Odżywki: Nivea Instense Repair, Garnier Ultra Doux Avocado i masło karite ( namiętnie, co mycie )
Maski: Pilomax Wax, L'biotica Biovax do włosów ciemnych, Kallos Silk, Isana masło kakaowe & masło shea
Oleje: Oliwa z oliwek, Olej lniany (od połowy miesiąca, olejek łopianowy z czerwoną papryczką GP, olejki orientalne Marion ( jojoba & słonecznik, macadamia, migdał & dzika róża ), olejek Alterra migdały & papaya
Wcierki: Joanna Rzepa, Jantar
Pół- produkty : Aloes, gliceryna,olejek makadamia, olejek arganowy ( zdenkowany ), kwas hialuronowy
Tabletki: brak jakichkolwiek
Płukanki: Octowa, ze Skrobii ziemniaczanej
Inne: w ciągu tygodnia wypiłam 1/4 kostki drodzy zalanej wrzątkiem, herbatę z pokrzywy, ze skrzypu.


 Wszystko, mam nadzieję, że napisałam to co było do napisania. Większość informacji była pisana na bieżąco w każdym poprzednim włosowym wpisie.
Tymczasem uciekam do fryzjera na podcięcie przebytych nowych wiosennych cm :) 
Dodam zdjęcie, obiecuję.

Ps.: Największe podziękowania dla kochanej Ewy za stworzenie akcji, w której brało tak dużo dziewczyn, poświęcenia uwagi ale i czasu, samozaparcia , chęci walki nie tylko o cm ale o prawidłową pielęgnację włosów. :)

5 komentarzy :

  1. Zazdroszczę takiej objętości w kucyku:-) ja byłam u fryzjera wczoraj, poszło 3 cm:-) mi na problemy ze skalpem pomagał peeling z dodatkiem olejku herbacianego lub olejek z korzenia łopianiu Nami, polecam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Kochana, gratuluje takiego zageszczenia wlosow, super :)! Jest ogromna roznica w dlugosci w porownaniu do zdjec styczniowych :)!
    Bardzo dziekuje Ci Kochana za cieple slowa i to ja dziekuje za udzial :*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne masz włosy! A w dodatku jaka objętość, 11 cm w kucyku, wow!

    OdpowiedzUsuń