niedziela, 28 czerwca 2015

Niedziela dla włosów (21) - 28/06/15

Kolejna niedziela dla włosów, i kolejna już z Kallosem Silk. Używam go zawsze kiedy potrzebuję, by moje włosy wyglądały idealnie. I nigdy nie zawodzi ::)
 Dziś może nie dokońca się spisał, bo moje włosy są suche,matowe i szorstkie... ale to jest wina ostatniego "oczyszczenia" sodą oczyszczoną + szampon. Chyba przesadziłam z ilością tej sody a za mało szamponu i od kilku dni nie mogę moich włosów przywrócić do normalności. Próbowałam maski Pilomax Wax ( w sobotę na 40 min pod czepkiem), olejowania oliwą z oliwek, gliceryną. Ostatnio nawet po tym oczyszczaniu wypróbowałam naftę kosmetyczną ( w końcu ciekawość wzięła górę ) z jajkiem i gliceryną. Chyba zrobiłam coś źle bo nie polepszyło, ale również nie pogorszyło stanu włosów.
Dlatego na kolejny tydzień dalej będę eksperymentować by je nawilżyć :)




A dziś włosy oraz skalp na godzinę przed myciem olejowałam oliwą z oliwek, by zmyć wszystko potem płynem Facelle + aloes. Zrobiłam również płukankę kakaową by nadać bardziej brązowy odcień włosom. I tak do litra wody dodałam 2 łyżki zwykłego kakao. Resztki wody przelałam do butelki po wodzie i będę stosować codziennie.
Zmyłam Szamponem Nawilżającym Alterra Granat& Aloes naprawdę bardzo małą ilością, a następnie na całość dodałam maskę emolientową Garnier Ultra Doux avocado & masło karite wraz z kropelką szamponu fioletowego Joanna. Tak by włosy nie były zbyt żółte bo choć daleko w składzie odżywka posiada żółty barwnik.
Ale neistety włosy nadal posiadają wszystkie kolory tęczy w stronę rudości... patrząc na zdjęcia kilka tygodni wstecz żałuję bo cholernie podobał mi się ich zimny odcień, ale patrząc na nie teraz w słońcu w szczególności na końce podoba mi się, że są jasne. Najgorsze są te najbardziej rude odsrosty :(

Swoją drogą muszę wypróbować pokrzywy może nada im bardziej popielatego odcienia skoro pokrzywa barwi na zielono, lub rumianku by nadać im złotego odcienia ? 
Zapewne wypróbuję wszystkiego :D

Ps.: Nie mogę się doczekać miesięcznego mierzenia włosów, skoro przez cały czerwiec piłam drożdże :)

6 komentarzy :

  1. Polecam ten sposób z pokrzywą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają, tworzą taką ładną taflę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają bardzo ładnie. Dzięki Tobie podłapałam sposób na oczyszczanie włosów z sodą. Muszę wypróbować niedługo, najlepiej przed hennowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty masz kolejną niedziele dla włosów, a ja kolejny dzień z sianem na głowie. Zupełnie nie wiem co się nagle stało na mojej głowie, ale włosy postanowiły odmówić wspołpracy i od jakiegoś czasu wyglądają jak mop :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie sie prezentuja i ta dlugosc :)! Moze faktycznie sprobuj z rumiankiem? 3mam kciuki za pomiar!

    OdpowiedzUsuń