poniedziałek, 15 czerwca 2015

Niedziela dla włosów (19) w poniedziałek - 15/06/2014

Przyjmijmy, że dzisiejszy poniedziałek to wczorajsza niedziela i wracam spóźniona z "Niedzielą dla włosów". 
 Calusieńką niedzielę przechodziłam z maską Kallos Silk na włosach po długości jak i skalpie, dzięki której moje włosy są jedwabiście gładkie i tworzące gęstą całość. Dodatkowo na skalp nałożyłam jeszcze Pilomax Wax.



I z tą mieszanką przechodziłam a właściwie to leniuchowałam całą sobotę i noc.
A w poniedziałek kiedy to trzeba rano wstać do pracy i dodatkowo jeszcze wcześniej by przed  pracą wyjść na spacer z psem musiałam znaleźć więcej czasu dla włosów.
Zmyłam wszystko ze skalpu i długości płynem do higieny intymnej Facelle, a następnie nałożyłam kroplę odżywki emolientowej z Kauflanda, której najczęściej używam kiedy nie ma czasu na zbyt długie trzymanie odżywki na włosach. Dodałam też pół saszetki  odżywki z 3 olejkami dołączonej do farby Garier Color Naturals.
Włosy podeschły naturalnie, a potem jeszcze pod suszarką rozczesałam szczotką z włosiem.
 
Nie jest to zbyt zaskakująca " Niedziela dla włosów" no i te produkty zbyt dorodne nie są, ale można powiedzieć, że jest OK :)


6 komentarzy :

  1. Moja niedziela też dopiero się dziś odbyła:D Piękne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie króluje Kallos, ale cherry :) Silka nie mam, ale mam Keratin, Blueberry i Omega, będę w najbliższym czasie je testować. Kupiłam je przez Internet i obawiałam się, że popękają, ale na szczęście w transporcie popękały tylko nakrętki a produkt się nie wylał.
    Zazdroszczę Ci długości i gładkości :) masz piękne włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kallos keratin daje najlepszy efekt jak do tej pory. Silka próbowałam, ale nie zachwycił mnie. Włosy po kallosie u Ciebie wyglądają na super gładkie i zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie jest nawet bardzo ok. Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy :) U mnie kallosy niestety się nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Silk mi się skończył :( Muszę szybko kupić, bo włosy już się upominają ;) Piękne masz włosy, mam nadzieję, że moje też zechcą tak urosnąć ;) !

    OdpowiedzUsuń