niedziela, 10 maja 2015

Niedziela dla włosów (14) - 10/05/2015

Kolejna Niedziela dla włosów, i kolejna Niedziela uwieczniona na dworze.
Na całe szczęście pogoda Nas w końcu rozpieszcza, można zrzucić zbędne grubsze ubrania ( moje to poszły całkowicie na out, gdyż są za dużo o bagatela dwa rozmiary i na pewno w następnym sezonie będę zmuszona lub uradowana kupnem nowych ) lub po prostu odłożyć na następny sezon. Kto wie może rzeczy w dobrym stanie przydadzą się i nadal będą hot ?

Jeśli chodzi o kwestię włosów, to już dnia wczorajszego były porządnie przygotowane, dopieszczone.
Na skalp nałożyłam olejek łopianowy z papryczką Green Pharmacy wraz z kwasem hialuronowym ( coś ostatnio mój skalp strajkuje podrażnieniem ). Również użyłam wcierki Joanna Rzepa oraz Jantar tuż przy skroniach, grzywce i nad karkiem. Na zmoczoną długość standardowo gliceryna, oliwa z oliwek oraz kwas hialuronowy. Włosy związałam w lekkiego warkocza. Coraz częściej przyłapuję się na tym, że będąc zbyt zmęczona tych włosów właśnie nie związuję na noc. Dlatego właśnie rano znajduję sporą ilość włosów na poduszce.

Rano w celu zemulgowania oleju po delikatnym zmoczeniu nałożyłam wmasowując maskę Biovax do włosów ciemnych. Po 15 minutach umyłam włosy oraz skalp typowo szamponem BabyDream, przy kolejnym myciu na skalp użyłam szamponu Alterra Granat & Aloes. Następnie na włosy nałożyłam małą ilość odżywki Garnier Ultra Doux masło karite & avocado również wmasowując we włosy. Wszystko zmyłam letnią, a następnie zimną wodą. Włosy po delikatnym naturalnym podeschnięciu, podsuszyłam najpierw ciepłym nawiewem, a następnie ręką ułożyłam jak zawsze pod chłodnym nawiewem. I już gotowe :)


 Na włosach a w szczególności tuż przy skórze głowy na odrosty położyłam moje najnowsze odkrycie, które daje 100 % zadowolenia to Garnier Color Naturals w odcieniu ciemnego brązu. Choć farba tuż po rozrobieniu jest tak rzadka jak zupa, i łatwo jest ubrudzić wszystko co jest w naszym zasięgu, a jej zapach jest nie do wytrzymania szczególnie wtedy kiedy jest się pochylonym nad wanną w celu odpowiedniego rozprowadzenia farby czy też wtedy kiedy po zwilżeniu się jeszcze rozmasowuje po włosach, to naprawdę jest to najlepszy naturalny kolor.


7 komentarzy :