niedziela, 3 maja 2015

Niedziela dla włosów (13) - 03/05/15

Tak jak obiecywałam, pomalutku próbuję wrócić do blogowania. Nie będzie to zbyt często wiadomo, praca, dom, siłownia.. ale z pewnością pochłonięta włosomaniactwem będę zaglądać tutaj częściej :)

Dlatego dziś Niedziela dla włosów, już 13 na blogu udokumentowana została w świetle naturalnym jeszcze słonecznym. Dzisiejsza pogoda była cudowna, a my od rana w zakasanych rękawach babraliśmy się w ziemi.
Ja poproszę o jeszcze tydzień wolnego !


Troszkę się rozczochrały rudzielce.



W małej miseczce wymieszałam łyżkę stołową oliwy z oliwek, łyżkę Biovaxa do włosów ciemnych, łyżkę Garnier Ultra Doux masło karite & avocado , łyżkę wody, łyżkę mąki ziemniaczanej, trzy krople keratyny, trzy krople d-panthenolu oraz ze dwie krople szamponu Joanna ultra color fiolet w celu ochłodzenia koloru. Zakręciłam się po ostatnich ciężkich dniach ( od piątku mój żołądek przechodził rewolucję) i zapomniałam zmoczyć trochę włosy przez co całą papkę było dość ciężko rozprowadzić. Włosy związałam w koka, i tak spędziłam blisko 3 godziny. Włosy umyłam szamponem Baby Dream, by następnie skalp szamponem nawilżającym Alterra Granat & Aloes. Użyłam też płukanki z jednej łyżki stołowej octu jabłkowego oraz 3 kropel płukanki Delia Cameleo srebrnej. Spłukałam tak kilka razy. Włosy wyschły naturalnie.

Niestety kolor rudzieje co mnie bardzo ale to bardzo denerwuje... Ostatnio tylko na odrosty ( o tym chyba pisałam ostatnio) użyłam trwałej farby Garnier Color naturals i dało to naprawdę ciemny brąz w porównaniu z Szamponem do 24 myć Loreal Casting Creme Gloss. Zbytnio nie chcę farbować trwałą farbą włosów po całości, ale cholernie dobrze czuję się w ciemnych włosach. A mój naturalny kolor mocno się rozjaśnił, przez co odrosty są na poziomie średniego lub ciemnego blondu a z tego co jeszcze pamiętam moje włosy były średnio ciemnych właśnie brązem.

Cały czas się zastanawiam co zrobić, z pewnością dam znać i pokaże :) 

16 komentarzy :

  1. ładne masz włoski :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WOw! Twoje włosy mają świetna długość i bardzo podoba mi się kolor :) Lubię brązy z połyskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne, piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają ! :) Ja ostatnio swoje jakoś zaniedbałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zdrowo wyglądają twoje włosy :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) fajny post :) zapraszam do mnie na nowy post z ćwiczeniami - podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi sięmega podoba twój kolor włosów i całe włosy !:D piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne włosy i nawet rudy poblask tego nie zepsuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie mam na włosach mieszankę m.in. z odżywką Garnier aik. ;]

    OdpowiedzUsuń