czwartek, 30 kwietnia 2015

Aktualizacja włosów: KWIECIEŃ oraz kolejny miesiąc akcji " Zapuśćmy się na wiosnę"

Moje włosy od początku roku dostają niezłego kopa, całkowicie zmieniona pielęgnacja na bardzo intensywną. Każde zakupy wiążą się z kolejnymi produktami do włosów, a każdą wolną chwilę poświęcam na ciekawostki o włosach. 
Dziś mam do zaprezentowania Aktualizację włosów z KWIETNIA oraz kolejny miesiąć akcji" Zapuścmy się na wiosnę". I choć uczestniczę w akcji od samego początku, można określić, że jestem w ślepej dupie. Wręcz na samym końcu.
Według poprzednich miesięcy startując z długością 62 cm w Styczniu, w Lutym osiągnęłam 63 cm, w Marcu 64 cm, a mierząc dziś miałam 65 cm przy pierwszym pomiarze. Przy drugim pomiarze wyszło 67 cm choć dla mnie to niezbyt możliwe.
Choć co jest dla mnie dość dużym zaskoczeniem zyskałam dodatkowy 1 cm w obwodzie kucyka: 10 cm :) 

Z lewej w świetle dziennym, z prawej wiadomo w pomieszczeniu doświetlone światłem sztucznym po zmroku.


Na zdjęciach niestety są widoczne odrosty w szczególności na tym w świetle naturalnym, oraz czerwono kasztanowy odcień włosów na długości, którego chciałam bardzo uniknąć.
Nadal zastanawiam się co zrobić z kolorem na włosach, i jednym z powodów braków jakichkolwiek decyzji jest podpatrywanie poczynań Anwen z przejścia z czarnego koloru włosów na odcień brązu.
Mam nadzieję, że jej się uda osiągnąć chłodny brąz wtedy kto wie może i ja zdecyduję się na pozbycie farbowania na ciemny kolor i odzyskanie chłodnego ( naturalnego) brązu.


 Poprzednie miesiące w zdjęciach: 


Od prawej: Styczeń, Luty, Marzec

Przez ostatni miesiąc używałam : 
  • Farby do włosów: L'oreal Casting Creme Gloss ( nadal dobrze się trzyma na włosach, choć coraz bardziej przeradza się w kasztanowy odcień, niestety na moje nieszczęście), Garnier Color Naturals Ciemny Brąz ( użyty tylko i wyłącznie na odrosty i muszę przyznać, że nie spodziewałam się po trwałej farbie naprawdę ciemnego brązu gdzie farba do 24 myć L'oreal Casting dała naprawdę czarny kolor ).
  • Szampony: BabyDream, Żel do higieny intymnej Facelle, Barwa Ziołowa Czarna Rzepa ( nieczęsto, w towarzystwie wody lub Baby Dreama, gdyż zawiera SLS.
  • Odżywki: Nivea Intense Repair, Garnier Ultra Doux Avocado i masło karite, Odżywka Kaufland Emolientowa
  • Maski: Pilomax WAX, Biovax do włosów ciemnych
  • Półprodukty: Gliceryna, Wyciąg z aloesu, Hydrolizat keratyny, Kwas hialuronowy, Olejek makadamia, Olejek arganowy
  • Inne: Płukanka octowa, Płukanka ze skrobi ziemniaczanej, Płukanka kawowa, Daktarin ( niestety niezbyt regularnie)  , Maść końca ( niestety niezbyt regularnie) , Jantar ( w szczególności nad czołem i po bokach, chyba tam najbardziej łysieję), Olejek łopianowy z czerwoną papryczką GP ( dość regularnie), olejek Alterra Papaya & Migdały na długość.
  • Leki: Drożdze, Calcium Pantothenicum, Jagody Acai, Tran, Vitapil
Od tygodnia codziennie rano również pije po ćwiartce drożdży zalanych wrzątkiem, oraz łykam beta karoten z witaminą a i e. Niestety nie wiem czym dokładnie jest to spowodowane ale mam bardzo duży wysyp różnych krostek na twarzy, trochę typowych trądzikowych, trochę typowo ropnych, trochę wągrów oraz tych typowych podskórnych. Zakupiłam na to mój pierwszy kwas glikolowy na początek słabszy 12 %, mam nadzieję, że nie zrobię sobie większej krzywdy.

Moje plany na najbliższy miesiąc:
Zakupiłam kolejne opakowania herbatek ze skrzypu i pokrzywy, kolejne Calcium Pantothenicum,
Do wypróbowania: nafta kosmetyczna, płukanka z pokrzywy ( w celu nadania odcieniu popielatego ) , ampułki wzmacniające Joanna Rzepa,oraz wcierkę Joanna Rzepa.

3 komentarze :

  1. Ciekawy blog!

    http://ewhem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zagęszczenia w kucyku! Moje takie lichutkie są, nawet 7 cm nie mają :( Za to w tym miesiącu piłam drożdże i podrosły 2 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. blaski mięsistość masz cudne:D

    OdpowiedzUsuń