niedziela, 22 marca 2015

Niedziela dla włosów (9) - 22/03/2015

Ogólnie powinnam się wstydzić, i na czerwono wielkimi literami napisać na kartce, by olejować częściej lub w ogóle zacząć olejować włosy. W marcu dość rzadko to robiłam, a najczęściej używałam Alterra Papaya i Migdały. Bardziej skupiłam się na codziennym (co mycie) maskowaniu najlepszą dotychczas maską WAX. Dzięki niej zaczęłam "bardziej dbać" o włosy, a przepadłam kompletnie zagłębiając się w bloga Anwen, oczywiście.
O tym jak "poznałam się" z maską pisałam już z kilka razy na blogu, moja chrzestna po chemioterapii przy odrastaniu nowych włosów używała właśnie tej maski. No i dzięki niej ja też "odzyskałam" włosy.
Można w sumie tak powiedzieć, bo już po pierwszym użyciu, włosy były inne. Miękkie, wygładzone, lśniące .

Wracając do dzisiejszej Niedzieli dla włosów- już 9 zresztą :)
na zmoczone delikatnie włosy nałożyłam kilka kropel wyciągu z aloesu z dwoma kropelkami hydrolizowanej keratyny. Wtarłam, wklepałam,wmasowałam w skalp oraz po całej długości włosów naprawdę sporą ilość maski Wax. Zawinęłam w delikatnego koka- ślimaczka i spędziłam tak może z 2 godziny sprzątając w garderobie, prasując.
Następnie spędziłam jeszcze z 30 minut w gorącej kąpieli.
Zmyłam ciepłą wodą, następnie używałam Szamponu Baby dream ( obawiałam się przyklapu przez użycie na skalp). Wtarłam jeszcze troszkę odżywki emolientowej, tak by zachować jakąś tam równowagę :) 
Niestety brakło mi czasu na pozostawienie włosów by same wyschły, więc musiałam użyć suszarki z gorącym nawiewem. Oczywiście ten ostatni podmuch był zimny, kilka razy też przejechałam szczotką dla wygładzenia.

Ah, w planach mam też stworzenie podsumowania mojej 4 miesięcznej już diety, no i widocznych efektów. 
 




4 komentarze :

  1. jakie długie! jak roszpunkowe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy, też używam tego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy :) fajna długość. Wydają mi się nieco podobne do moich, zapewne są niskoporowate - to by je łączyło :)

    Fajny błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie sie prezentuja, mimo zaniedbania olejowania :)

    OdpowiedzUsuń