poniedziałek, 2 marca 2015

Niedziela dla włosów (6) - 01/02.03.15

Wczorajsza niedziela dla włosów mineła w sumie jak każda. Zazwyczaj dobieram te produkty, które się u mnie sprawdzają, a moje włosy wyglądają wtedy na "zdrowe" No właśnie tylko wyglądają, bo tak naprawdę zauważam coraz to więcej rozdwojonych końcówek ( w sumie obcinałam je chyba ostatnio w listopadzie ? nawet nie pamiętam), a jeśli nie jest rozdwojona to na pewno zakończona białą kulką. W większości przypadków jest to wszystko razem. 
Zdecydowanie też więcej ich wypada, zawsze wypadało mi dużo włosów i byłam pewna, że tak być musi no bo przecież jest ich dużo, są grube i ciężkie. Po wizycie u dermatologa miałam zakupić Vitapil oraz jakiś Lotion NOVOPHANE, który jest zbyt drogi jak na razie bym go kupiła. Szukam alternatywy właśnie za ten lotion, no i za te tabletki również, bo są opinie pozytywne jak i negatywne wiadomo.

Wracając do włosów na noc na wilgotne włosy naolejowałam olejkiem Alterra Migały & Papaya.
Umyłam skalp szamponem również Alterra Granat & Aloes, ale również użyłam szamponu przeciwłupieżowego na skalp oraz długość. Skalp nadal mam brązowo-czarny- czerwony od zafarbowania, a długość przy twarzy jest czarna a z tyłu ciemnym brązem. Chciałam to jakoś wyrównać, zneutralizować.Po kilku minutach spłukałam całość i nałożyłam mix odżywek. Odżywkę Kaufland ( mój ulubieniec) oraz odżywkę Alterry Granat & Aloes z łyżką skrobii ziemniaczanej. Taki cudowny mix trzymałam około 10 minut, po czym spłukałam zimną wodą.
Po delikatnym wyschnięciu oraz nałożeniu Bioelixir Argan oil, wysuszyłam chłodnym nawiewem, oraz nakręciłam na szczotkę tylko końce. Długość w sumie wygładziłam, a końce wywinęłam na zewnątrz.

 W końcu po naprawdę wielu próbach koczek się udał, i nie rozleciał :)
Na zdjęciu widać, że jest to ciemny brąz, mój wymarzony kolor. Ale niestety to dość głeboki ciemny brąz z czernią, a na końcach przebija czerwony. Jeśli nadal tak będzie, myślę że w ruch pójdą nożyczki.
Przy następnej niedzieli muszę pamiętać, by nie zakładać czarnej bluzki, nic nie widać.


3 komentarze :

  1. Pieknie wygladaja i jakie dluuugie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja długość na prawdę mnie dobija!! :))) Piękne są co tu dużo mówić, kopara opada!! ;))

    OdpowiedzUsuń