niedziela, 29 marca 2015

Niedziela dla włosów (10) - 29/03/2015

Jak widać kolejna niedziela dla włosów :)

Półgodziny przed myciem na całe włosy po długości jak i lekko w skalp użyłam mixa z ulubionych przeze mnie produktów. Mianowicie dwie łyżki maski Pilomax Wax, łyżkę oliwy z oliwek, łyżkę wody, no i trochę za dużo sypniętej mąki ziemniaczanej. Jeśli chodzi o pierwsze mycie umyłam włosy BabyDream i kroplą płynu Facelle, po spłukaniu użyłam Szamponu Alterra Granat & Aloes i spłukałam ponownie. By zapewnić włosom jeszcze lepszy poślizg, i nie wyryrwanie resztki włosów przy próbie rozczesania użyłam mixa Odżywki Garnier Ultra Doux Avocado i masło karite oraz Odżywki Nivea Intense Repair. Dosłownie po kilku minutach wklepywania zmyłam zimną wodą.
Wyszuszyłam jak zawsze chłodnym nawiewem, rozczesałam przy suszeniu szczotką i tyle :)


Włosy jak to po mące ziemniaczanej zyskały gładkość i miękkość. Niestety brakło mi już czasu na płukankę octwową która daje najlepsze efekty.
Już wkrótce a właściwie we wtorek podsumowanie pielęgnacji w marcu, i kolejnego miesiąca Zapuszczania na wiosnę ;)


Mam nadzieję, że u innych osób dzisiejsza niedziela przebiegła o wiele lepiej niż u mnie.

2 komentarze :

  1. Moim zdaniem bardzo ładnie się prezentują, pozazdrościć :)
    Ja w niedzielę umyłam jedynie "na szybko" włosy i spryskałam keratyną w spreju SESSIO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie widac, zeby braklo im plukanki ;) Bardzo ladnie sie prezentuja i jak slicznie blyszcza :) Wedlug mnie mix ulubionych produktpw spisal sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń