sobota, 7 marca 2015

Film: 50 twarzy Greya

a na dzisiejszy wolny sobotni wieczór, który spędzamy oboje wraz z butelką wina. Akurat zgrywa się film na pendriva, więc jest chwila by napisać coś więcej. Dziś będziemy oglądać 50 twarzy Greya :) 
Od momentu pojawienia się filmu czytałam i słyszałam naprawdę różne opinie. Niektórzy mówią że jest super, inny że to katastrofa. Marny dobór aktorów, super muzyka. Jedni co przeczytali książke zepsuli sobie opinie filmem, inni po obejrzeniu filmu nie chcą czytać książek. Ja niestety od bardzo dawna nie przeczytałam żadnej książki, brak czasu brak chęci, niestety. A, że jestem totalnym filmowcem, uwielbiam oglądać filmy, seriale, dziś będę oglądać właśnie 50 twarzy Greya. :)



1 komentarz :

  1. Ja jeszcze nie widzialam, ksiazki rowniez nie czytalam ;) Jak wrazenia ;)?

    OdpowiedzUsuń