niedziela, 15 lutego 2015

Niedziela dla włosów (4) - 15/02/15

Dzisiejszy dzień nie należy do najprzyjemniejszych...
Mój D. całą noc spędził na pogotowiu z podłączoną kroplówką, i obyło by się bez podróży gdyby Pogotowie nie wyraziło sprzeciwu i wyraźnie odmówiło pomocy o 2 w nocy osobie z zatruciem, wymiotami, oraz utratą przytomności. I nasuwa się tylko pytanie, gdzie idą nasze pieniądze z ciężko zarobionej wypłaty.... tak moi drodzy do kieszeni, na piękny dom Pana/Pani doktor, na jeszcze bardziej elegancki samochód, drogi zegarek czy torebkę wartą mojej półrocznej pracy.
Tak, i właśnie dlatego wolę iść prywatnie, zapłacić już i tak z małej ilości pieniędzy, ale przynajmniej odbędę rozmowę z lekarzem, poniekąd mnie zbada i przepisze leki.

Jako, że w niedzielę chciałabym dopieścić moje włosy jeszcze bardziej przygotowałam sobie niezły arsenał kosmetyczny. Niestety dzisiejsza niedziela dla włosów była w ekspresowym tempie z przyczyn niezależnych.
Włosów nie olejowałam dzień przed ani olejkiem BD, ani gliceryną, były można powiedzieć, że czyste.
Chciałam wzbogacić je o dawno nieużywane proteiny, gdyż cały czas tylko nawilżam i emolientuję, a protein brak.
Dlatego też, nałożyłam na wilgotne włosy Nivea Intense Repair na całej długości na około 20 minut.
Następnie nowy łup Garnier Ultra Doux Awokado i masło karite z kilkoma kroplami Wyciągu z aloesu zatężonym 10- krotnie. Taką mieszankę trzymałam około 20 minut, następnie zmyłam delikatnie Szamponem Baby Dream (jedną butlę zdenkowałam, mam już zakupioną następną) a potem jeszcze raz skalp Alterra Granat i Aloes ( również denko, mam już zakupioną następną butlę).
Spłukałam letnią wodą.
Użyłam również nieocenionej płukanki octowej, która z moimi włosami robi naprawdę cuda.

Innego efektu nie można było się spodziewać, włosy odżyły. Zyskałam gęstość, grubość, miękkość, również stały się bardziej sypkie, lejące. A jeszcze po rozczesaniu i nałożeniu Bio Argan Oil, były nieziemskie.


                                                                     ~

5 komentarzy :

  1. To faktycznie mieliscie ciezka noc, nie zazdroszcze ;(
    Wlosy wygladaja bardzo ladnie, widac, ze protriny zrobily swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne włosy i fajny tytuł!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń