poniedziałek, 9 lutego 2015

Niedziela dla włosów (3) - 09/02/15

Ah już zapomniałam co to spędzić cały dzień sama ze sobą. Tylko ja, tylko ja i tylko ja. Cała niedziela tylko i wyłącznie dla mnie, mogłam robić tylko to co ja chciałam a nie inni. Takiego dnia dla siebie nie miałam od blisko dwóch lat - zapomniane uczucie.
Dlatego, postanowiłam zrobić sobie małe spa.

O włosy zadbałam noc wcześniej, gdyż mój skalp robi się znów kapryśny. Piecze, swędzi.
Użyłam 10 kropli kwasu hialuronowego 1% oraz 10 kropel d-panthenolu. Długość zaś zmoczyłam, by nałożyć glicerynę.
Na włosy najpierw nałożyłam nowy nabytek- Hegron Creme Voeding Odżywka do włosów bez spłukiwania. Jeszcze kiedyś kiedyś przed czasami próby dbania o włosów, "włosomaniactwa" natrafiłam raz właśnie na odżywkę bez spłukiwania i skończyło się fiaskiem.
Dlatego postanowiłam tą odżywkę spłukać i użyć ją jako maskę. Udoskonalając ją 15 kroplami gencjany czyt.: fioletu gencjanowego. Maskę trzymałam około 30 minut pod bawełnianą koszulką.
Następnie zrobiłam płukankę z gencjany i również 15 kropel i dość średniej miski.
Kurcze i nic nie chwyciło, choć przy spłukiwaniu woda nadal jest fioletowa nawet dziś.

Następnie na skalp nałożyłam używany cały czas namiętnie szampon Alterra Granat i Aloes, a na długość do zemulgowania gliceryny(humektant) odżywka Kaufland (emolient), trzymałam to wszystko około 40 minut by następnie zastosować płukankę octową.

a dziś w poniedziałek było tak samo, tyle tylko z krótszym czasem.



3 komentarze :

  1. O tak, takiego dnia tylko dla siebie zdecydowanie i mi brakuje ;)! Kiepsko, ze gencjana nic nie zdzialala, wloski mimo to wygladaja bardzo ladnie i jakie dlugasne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie długie :) nie eksperymentowałam jeszcze z gencjaną, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie długie masz włosy :) Ja też ostatnio kładę na włosy glicerynę i są pięknie nawilżone :)

    OdpowiedzUsuń