środa, 18 lutego 2015

Libre miercoles

A moje włosy przechodzą dziś totalny BAD HAIR DAY. O wiele bardziej widać różnicę między "naturalkami" a ostatnim używaniem szamponetki. O wiele bardziej widać zrujnowaną pielęgnacje ( co robię źle ? ), a "rozdwojone" końcówki którymi były kiedyś zaczeły się troić, mnożyć na czworo, pięcioro bądź więcej. Może to wina tego, że ostatnio zapomniałam je olejować lub przesadziłam z proteinami ? Jedyne co mi przychodzi na myśl to ściąć je na krótko...

A jeśli chodzi o inne sprawy jestem na kilku dniowym zwolnieniu lekarskim, od wczoraj rana zdążyłam 3 razy stracić przytomność. 
Dziś miałam EKG ( chyba 5 badanie w moim życiu ) które nie wykazało nic co mogło by zmartwić.
Jedynie się dowiedziałam, że już 4 lata temu w wynikach badać prześwietlenia kręgosłupa miałam jak wół napisane " początkowe stadium zwyrodnienia kręgosłupa", więc już nie musiałam mówić o tym, że zauważyłam, że jedno ramię mam wyżej niż drugie. On o tym wiedział albo się domyślał, że tak będzie. 
Jutro czekają mnie te standardowe badania, jak pobranie krwi, TSH czy potas itd. itp. .
Zobaczymy co dalej...

2 komentarze :

  1. :(((((((( Kochana, 3maj sie jakos! Strasznie mi przykro z powodu Twojego samopoczucia. Nie wyobrazam sobie omdlen tak czestych, domyslam sie, co przezywasz - czesto jestem na pograniczu, kilka lat temu miewalam podobnie, straszne uczucie ;/ Zadne sciac na krotko, przetrwaj kryzys, a jesli potrzebujesz dodatkowego wsparcia, pisz do mnie smialo na maila. Sciskam Cie bardzo mocno i duzo zrowia zycze :***

    OdpowiedzUsuń