niedziela, 11 stycznia 2015

WOŚP - 11/01/15

Z całego serca pragnę wspomóc akcję charytatywną WOŚP ! 
I to nie jest po raz pierwszy, bo już od małolata rodzice zabierali mnie na Piotrkowską na spacer po deptaku i wrzucenie symbolicznego pieniążka do puszki, by odebrać serduszko. Zapewne nie byłam jedyna, bo wiele osób tak robi. I cieszmy się z tego nie tylko w taki dzień jak dziś, ale róbmy to codziennie. Tyle osób potrzebuje przecież pomocy, niemowlaki czy dzieci w wieku przedszkolnym, nastolatki czy studenci, dorośli czy trochę starsi. Mężczyźni kobiety, chłopcy, dziewczynki a nawet zwierzęta. To nie kosztuje wiele a cieszy każdego :) 

Zrzut ekranu

Można przekazać jakąkolwiek sumę, czy gotówkę w miejscach wyznaczonych czy spotkanych ludzi z puszką ( pamiętajcie o identyfikatorach ! ) czy właśnie tak jak ja skorzystałam płacąc .
Od czasu kiedy to ja stałam z puszką zbierając pieniążki wiele się zmieniło, coraz więcej ludzi chce pomagać innym. No bo przecież to co dajemy, kiedyś do nas wróci ? Prawda ? 

Przyklejajmy serduszka !


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz