wtorek, 20 stycznia 2015

Mi dias

Wprawdzie Niedziela dla włosów ukazała się całkiem niedawno pragnę dodać jeszcze podsumowanie minionego weekendu w dwóch fotografiach. Pierwsza ukazuje cudowny świstek który adekwatnie ma się do postanowień noworocznych jak to miło zacząć Nowy rok od zmian. Zmian ale ilości punktów karnych na moim koncie i pomniejszonym koncie bankowym o mandat. :D 
W czerwcu miną dwa lata odkąd jestem w posiadania plastiku prawo jazdy ( Chwalę się chwalę ). Jest to mój pierwszy mandat z którego ogromnie się cieszę no bo przecież pierwsze koty za płoty.
Po za tym to jest tylko przekroczenie prędkości, nikomu nie stała się krzywda.
Polecam każdemu tylko takie przypadki mandatowe, i takich miłych policjantów. Szkoda tylko, że na tak niebezpiecznej drodze tak rzadko kontrolują. Ja jechałam tylko 71, i uwierzcie mi ludzie tą drogą jeżdżą o wiele, wiele szybciej ( no dobra ja też, ostatnio tamtędy 100 ), mrugają długimi, wyprzedzają na podwójnej ciągłej, na trzeciego. Zajeżdzają drogę kiedy im nie ustąpisz miejsca, trąbią, etc. Dlatego dla takich ludzi nieodpowiedzialnych powinny być o wiele bardziej surowsze kary. Niestety, zanim "ludzie rządzący" w naszym kraju postanowią coś takiego wprowadzić o wiele więcej niewinnych ludzi zginie na drogach i nie tylko.
Druga ukazuje przepiękne żółte tulipany które dostałam w niedzielę rano chyba właśnie na pocieszenie i na dobry początek dnia.

Mój pierwszy < 3



1 komentarz :

  1. Nie wiem, jak można cieszyć się z mandatu :P Obyś już nigdy żadnego nie dostała :) Szerokości :D

    OdpowiedzUsuń