wtorek, 30 grudnia 2014

Gris # persona.

Jeszcze wczorajszego wieczora próbowałam skleić pewien post w całość, ale niestety czasem tak jest, że pewne przeciwności nie pozwalają nam pewnych rzeczy dokończyć. Mianowicie mam na myśli post opisujący moją wizytę u trychologa. Tak, postanowiłam wybrać się do trychologa, aby zobaczyć mój stan skóry i włosów, dowiedzieć się więcej o moich włosach, o dotychczasowych błędach pielęgnacyjnych. I przede wszystkim jak zapobiegać, jak leczyć, jak mieć znów piękne długie włosy ? 

Ale niestety post padł, i wszelakimi siłami nie dało się go odzyskać. Taka gapa ze mnie jest, że nawet nie zapisałam w kopiach roboczych, tylko tak pisałam, czytałam, szukałam. Aż w końcu usuneło..
Dlatego postanowiłam dać sobie na wstrzymanie i post ukaże się już w środę. Przynajmniej mam taką wielką nadzieję.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz