wtorek, 23 grudnia 2014

días antes de la Navidad

Korzystając z okazji posiadania jeszcze chwili chciałabym życzyć wszystkim którzy jednak czytają lub odwiedzają mojego bloga wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku, oraz spokojnych Świąt.

Dawno mnie tutaj nie było a wszystko spowodowane jest oczywiście przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. Dziś byłam ostatni dzień w pracy, a nawet ostatni w tym roku. Podziękowania za wkład czasu i pracy, symboliczne życzenia na Nowy Rok, aby był jeszcze lepszy, odebrane również podarunki. Flaszka wódki i duże opakowanie ptasiego mleczka. Wszystko było by pięknie gdybym piła wódkę i jadła słodycze, choć na pewno się nie zmarnuje.


Na Wigilię spędzoną w domu z moją ogromną rodziną, jak i o wiele większą Jego rodziną u Niego w domu mam nadzieję, że Nasze brzuchy nie pękną z przejedzenia. U mnie w domu na póżny obiad z kolacją zapowiedziały się oczywiście babcie zarówno ta od strony mamy czy taty, dziadek, chrzestny z dwoma synami oraz najmłodszą córką, chrzestna z dwoma córkami, chłopakiem i małą córeczką tej najstarszej, taty brat z żoną, córką i z Bartkiem, również taty siostra z mężem, synem i córką. Ciocia mieszkająca nie opodal również jest zaproszona. Mam nadzieję, że wszyscy się pomieścimy, nawet też tych gości co nie zapowiedzeni przyjdą.

A na kolacji u Jego rodziny, będzie jeszcze więcej osób. Mama, tata, siostra, My dwoje,  z Anglii akurat na Święta przyjechał chrzestny z żoną, z najstarszym synem, żoną i małym Kubusiem, córką Agnieszką( wraz z malutkim Szymonkiem póki co w brzuszku) z chłopakiem Marcinem, no i oczywiście Michał i Kamil. Zapowiedziały się też dwie babcie wraz ze swoimi siostrami, braćmi, i inne jeszcze ciocia. Ogółem będzie dom, pełen ludzi :)

Będąc wczoraj na szybkich zakupach i w sklepie gdzie przemiłe Panie pakują prezenty tak pięknie, skorzystałam z okazji by zobaczyć,rozejrzeć się za drobnostkami, upominkami, i innymi dekoracjami. I właśnie te w odcieniach czerwieni będące na wystawce Empiku urzekły mnie najbardziej. Bo to jednak kolor czerwony, biały kojarzy się najbardziej ze Świętami.


Zawsze o takiej marzyłam :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz