wtorek, 11 listopada 2014

Noche relaxo

No dobra kochani po dość długiej nieobecności spowodowanej problemami osobistym a głównie tymi moimi przemyśleniami, decyzjami do podjęcia i tymi ominiętymi szansami na rozwój, wspinanie sie po szczeblach kariery czy szkoleniem i pogłębianiem swojej wiedzy.

Jeśli chodzi o to wszystko to jestem na tym samym etapie na jakim byłam wiec nic się nie wyjaśniło. Niestety nic nie posunęli sie do przodu... Czasem tak jest gdyż mimo naszych największych najszczerszych starań  nic nam nie wychodzi i kończy się fiaskiem.


Dlatego odstawiłam to wszystko na jak najdalszy plan i cieszę się każdym dniem każda minuta każda sekunda. Dlatego tak bardzo była mi potrzebna wolna sobota,niedziela poniedziałek również należał do wolnych, no i wtorek. Tak bardzo potrzebne długo wyczekiwane dni wolne by odpocząć od codziennego zgiełku przepracowanych godzin.
Dlatego dzisiejszego pięknego wieczoru kiedy księżyc jest tak piękny i tak duży, my mając napełnione kieliszki po sam czubek napawamy sie czasem wolnym spędzonym w jak najbliższym gronie. Bo przecież Jego taty brata syn to bardzo bliska rodzina, w podobnym wieku i również po przejściach jakie doświadcza człowiek a właściwie mężczyzna. ja jako kobieta mogę tego nie zrozumieć dlatego aktualnie uzupełniam stan mojego bloga.

I wtedy kiedy ujrzalam dno mojej butelki słodkiego białego wina leząc dla wygody na podłodze ( zrozumie każdy wycieńczony praca fizyczna siedzącą człowiek) zdalam sobie sprawe ze tego potrzebuje bardzo, kazdego dnia by sie zresetowac . i to jest lepsze niz picie butleki wina samej w domu lub picia jednego piwa do trzech z chlopakiem. To jest jak wyjscie na impreze kiedy nastawiasz sie psychicznie fizycznie, a juz najlepiej kiedy przygotowujesz sie najlepiej na bostwo na impreze by wygladac jak najlepiej by w koncu poczuc sie wolna spelniona kobieta.

Ja osobiscie nie potrzebuje tego rodzaju imprez, uwazam ze juz sie nabawilam (chociaz mam tylko lat 20) to przezylam tyle przygod ze swoimi najlepszymi przyjaciółkami, za co dziekuje im z calego serca bo nauczylo mnie to wiele dobrego jak i zlego. Gdy calonocne imprezy z Paulis powodowaly nie maly zawrot glowy i parowanie szyb w aucie od spożytego alkoholu czy imprezy z Martuchna na plazy. Nawet kiedy bawilam sie w najlepszym klubie Sobieskiego w Niemczech (Bochum/Berlin) czy na pomoscie w Chorwacji a nawet bedac w Lebie na wakacjach z Ukochanym kazda impreza dawala i poczucie wolnosci, restartu by ponownie wlaczyc restart.

Kiedy czlowiek pracujacy ma 9 godzin do przepracowania fizycznie/ siedzaco, by potem wrocic do swojego domu przyzadzic na szybko cos do jedzenia, wstawic pranie, pozmywac, ogarnac i wyjsc z psem, by pozniej ogarnac siebie ma tak na prawde nie wystarczająca ilosc czasu na spedzenie chwili sam na sam co dopiero chec spedzenia czasu z kims innym, na wypiciu drinka badz dwoch butelek wina, whiskey czy jeszcze czegos mocniejszego.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz