sobota, 20 września 2014

información

Przez ostatnie tygodnie mocno ograniczyłam dodawanie postów czy to tych prywatnych, czy inspiracji co odbiło się na mniejszej aktywności, również i mojej. Niestety zamiast pracować nad poprawą i powortem z większym zaangażowaniem, chcę zapowiedzieć jeszcze dłuższą nieobecność. Będzie ona spowodowana brakiem możliwości dodawania postów, dodawania komentarzy, poprzez brak połączenia z internetem w pracy. Niestety zdemontowano nam internet (podobno przez wysokie koszty). A jako zagożała fanka lub uzaleniona telefomanka podjełam akcję przywrócenia internetu, w tym zmiejszenia kosztów a może jak się uda powiększenia usług dodatkowych.
Póki co posty będę tworzyć, dodawać tylko i wyłącznie w domu, na komputerze badź telefonie.
Będzie to bardzo duże utrudnienie, gdy po 9 godzinach pracy siadać jeszcze do komputera. Ale są i pozytywy, które mój blog mi daje. Możliwość poznawania nowych ludzi, nowych nowinek czy modowych czy kosmetycznych, inspiracji wnętrz czy kulinarnych, od plotek o gwiazdach po konkretne wiadomości.


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz