piątek, 1 sierpnia 2014

viviendas

 Nie patrzą czy jesteś tu czy gdzie indziej, ważne że pamiętasz, że jesteś z tąd.
A ja mieszkając od 18 lat tu gdzie mieszkam, gdy ktoś się mnie zapyta skąd jestem odpowiem z Łodzi, ze Starych Bałut, z Teofilowa, z Rogatek.


To moje miejsce urodzenia, to mój dom, to przecież jest udokumentowane, nie bez przyczyny mam tak wpisane w dowód czy w prawo jazdy. Po za tym nie bez przyczyny moje auto ma rejestracje EL :D Nigdy się tego nie wyprę, urodziłam się w szarych blokach.
Tam wychowali mnie moi bracia, mój najlepszy przyjaciel czy sąsiad z naprzeciwka. To tam mieszkając na 11 piętrze mając nogi pomiędzy barierkami paliłam swojego pierwszego papierosa, to tam nauczyłam się co znaczy nocne życie. To tam poszłam na pierwszy trening boksu, to tam nauczyłam się mówić kurwa. To tam dałam swój prawy prosty.. To tam na osiedlu siedząc po nocach na ławe piłam piwo czy paliłam blanta. To tam poszłam na swój pierwszy mecz, to tam pierwszy raz płakałam z bezsilności. To tam nauczyłam się kłamać, tam pierwszy raz upadłam. To tam nauczyłam się nikomu nie ufać, to tam wracam najchętniej. Osiedlowe życie jest znacznie inne...




                                          Cisnę z kurwami nie pytaj czy warto... !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz