niedziela, 8 czerwca 2014

Dia

Jestem dość zmęczona ! Dzisiejszy dzień był bardzo męczony w szczególności przed dość wysoką pogodę. Żadnej chmury na niebie, ani żadnego podmuch wiatru który by choć trochę ochładzał odczuwalną temperaturę. Z racji tego dzisiejszego Święta, dość dużo ludzi było na giełdzie. Mama z . chodzili po "klamotach" ja zaś po autach. Jak to ja przeszłam dwa razy całą alejkę z autami by odnaleźć choć jedno ładne, warte uwagi Mondeo. Lecz niestety jak już było ładne to w kombi, a tyle miejsca nie potrzebuję :) 
Patrzyłam też na Opla Vectrę, tą nowszą jak menadżerowie Orlenu jeżdżą, ale też nie było na czym oka zawiesić.

Po południu kiedy zdąrzyło się już ochładzać wybraliśmy sięna dłuższy spacer z psem, i na lody dla ochłody.
Aby następnie po powrocie podlać naszą wzrastającą trawę. :) 

Bączek :)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz