poniedziałek, 19 maja 2014

Mi hermana pequena

Kiedyś spotkasz ludzi, którzy odegrają wielką rolę w Twoim życiu. Wyśmieją Cię, zadrwią, wykorzystają Cię, będą Ci mówić jak jesteś głupia, że dla takich jak Ty nie ma miejsca. Nie wierz im! Oni nadal nie wiedzą jak żyć, ktoś dla nich był taki jacy oni będą chcieli być dla Ciebie. Ale Ty im nie pozwól na to. Ja wiem, że nie będziesz taka jak oni. Jesteś silna, i nigdy nie pozwolisz sobie wejść na głowę, NIGDY NIE UPADNIESZ !


A moja malutka dziś obchodzi swoje 7 urodziny

Do tej pory pamiętam mój strach kiedy dowiedziałam się, że mój chrzestny będzie miał trzecie dziecko z kompletnie obcą mi osobą . Może dlatego, że nadal utrzymywali mnie przy teorii, że jest z ciocią i moimi braćmi rodziną, że nic się nie zmieniło, po prostu mieszkają oddzielnie, nie kochają się już. Ale tak nie było...
Dopiero gdy się urodziła, i pierwszego dnia kiedy odwiedziłam ją w szpitalu wszystkie moje negatywne uczucia wyparowały, przestałam się obawiać mojej pozycji jedynej wnuczki w rodzinie mojej mamy, że to ją będą bardziej kochać niż mnie. Chyba w tym momencie zaczęłam dojrzewać emocjonalnie, i to w sumie dzięki tej małej istotce zaczęłam być bardziej uczuciowa, doceniać i pokazywać miłość. Jeste moją małą młodszą siostrą, nigdy nie pozwolę Jej skrzywdzić.


moje wszystkie zbiory jej fotografii :) Kto wie, może to zbiór do albumu którego kiedyś Jej podaruję.




















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz