niedziela, 4 maja 2014

lista de los sueños

Od dawna myślałam o tego typu poście, w szczególności przeglądając inne blogi.
Chodzi mi o post dotyczący rzeczych bardzo upragnionych, które chcemy by bardzo szybko stały się w naszym posiadaniu czyli ... my wish list :)


1) Dziurawe spodnie

 Kiedyś takie miałam już, ale niestety nie mogę ich odnaleźć a były najwygodniejsze. Akurat były z bershki, gdyż kiedyś tylko w tym sklepie kupowałam spodnie jeansowe.


2) Biała koszula 
Taka prosta, z delikatnym kołnierzykiem, długim rękawem bądź 3/4, z prostym krojem lekko zaznaczoną talią. 

3) Delikatne sweterki
Ostatnio przegapiłam okazję internetową bo były na wyprzedaży po 20 zł, dokładnie identyczne jak te ale niestety. Czekam dalej na okazję, i jak trafi się żółty neonowy :)
 4) Kwiatowe balerinki
Może nie dokładnie jak te, bo zbyt mały wzór, no i maczek a nie przepadam za takimi.
5) Marynarka

Pracując w hurtowni, małym biurze gdzie tuż za drzwiami jest bardzo duży nieogrzewany magazyn, często robią się przeciągi i raz jest za gorąco raz za zimno. I taka marynarka była by w sam raz.

6) Dysk i ram do komputera, monitor

Od dawna próbuję odnowić i uzupełnić mój komputer w części które pomogę mu w rozruchu. Wymieniłam zasilacz już choć to jest nic w porównaniu do dodania ramu i większego dysku, gdyż procesor mam lepszy niż D. w laptopie :)
No i dal lepszych widoków lepszy ekran, większy takie może 27 cali.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz