czwartek, 1 sierpnia 2013

mezcla del mes

Tak, to prawda.

Zmieniłam samochód na całkiem inny model, na całkiem nowszy, na całkiem nowszy.
Zmieniłam pracę na całkiem inną, na całkiem lepszą i nie mowa tu o pieniądzach :)
a póki co zostaję przy ówszesnym chłopaku od par dni narzeczony (przed wczesny, bo to nie jest jeszcze ten czas, nie ten pierścionek) , choć rodzice i rodzina zaniemówiła.

Mix całego miesiąca:
1) Najbardziej aktualne : przedwczesny pierścionek zaręczynowy

Wyczekany plastik, w końcu ! 



Pierwsza samotna wycieczka nad Stawy.


Pierwszy dzień nowej pracy.



Najlepszy pasażer :D

Kolacja moja i Jego < 3 nasz wolny wieczór

Łódź -> Opoczno , Opoczno -> Łódź  Tak jestem z siebie dumna i mimo, że to nie jest całkiem daleko to przejechałam sama za kierownicą tą drogę, bo tygodniu od odebrania prawa jazdy :).
  

 
     





Mój cudowny psiak musiał pierwszy wypróbować nowy nabytek bez różnicy czy za kierownicą czy w bagażniku, najważniejsze, że On.







mi coche encantador < 3

11 komentarzy :

  1. świetny pasażer, przede wszystkim uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję zaręczyn :) i śliczny kotek ! :)
    buuczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję zaręczyn, chciałabym ciebie poznać ; ) masz świetnego bloga ; ) zapraszam do mnie w wolnej cwhili ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zaręczyn! Super blog! Świetne fotki :)))))

    zapraszam również do mnie ;)
    http://xjoannax97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo gratulacje! :) Jaaaki śliczny piesek, doprawdy świetny pasażer :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję ;)
    może obserwujemy?
    http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję prawa jazdy :)
    Fajne zdjęcia :)
    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń