sobota, 22 września 2012

Otoño


Nie mogę się doczekać opadających barwnych liści , podmuchu jesiennego wiatru i przebijających się słabych promieni słonecznych. Oczekuję prze barwnych jesiennych inspiracji, by jeszcze więcej tworzyć tej jesieni. Tak, jesień to moja pora roku.

Nie dla mnie jesienne depresje, przygnębienie oraz przeziębienia. Nie zamykam się w czterech ścianach i oczekuję na ‘ lepsze’ dni. Zdecydowanie te jesienne miesiące są dla mnie pobudzeniem, wulkanem energii , pozytywnego nastawienia i mnóstwo zaangażowania. Nie staję się cichą szarą myszką, która przeczekuje ten czas. Nie jestem niedźwiedziem który przygotowuje się w zimowy sen aby przebudzić się wiosną.

fotografia wykonana listopad 2011 r.




2 komentarze :

  1. masz racje, grunt to pozytywne nastawienie w te jesienne dni:)

    ładny pejzaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcie jest przecudowne <3
    Ja uwielbiam jesień!

    OdpowiedzUsuń