czwartek, 23 sierpnia 2012

He dejado de

Strasznie się ucieszyłam na wieść o tym, że zamknięto mi szkołę oraz , że w trybie natychmiastowym mam zabrać wszystkie swoje papiery. No całkiem miło dowiedzieć się o tym tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego.

Nie ma to jak dobra organizacja, miły stosunek ludzi zatrudnionych w szkole do uczniów.  I mimo tego incydentu , który zaważył nad tym że nie odbędę dalszej nauki w zawodzie w tech.uzupełniającym.

   Zostaje przeszukać wszystkie uczelnie w Łodzi na znalezieniu tej , która najbardziej będzie odpowiadać.

Będzie mi brakować tych plastikowych typiarek ze szkoły, napakowanych facetów stojących na półpiętrze i mierzących każdą dziewczynę i każdego chłopaka znajdujących się w ich obrębie. Co poniektórych nauczycieli, którzy  poniekąd włożyli swoich sił żebyśmy wynieśli coś z tej nauki . Ekipy która na każdej przerwie wychodziła zapalić, długiej przerwy gdzie najpierw był papierosek później szło się do mc na shake .
Lecz tak najbardziej mojej udziwnionej klasy, gdzie można było spotkać naprawdę dużą różnorodność .
Od rockowych dziewczyn , po słuchających reggae facetów, słodkiej lolity po dziewczynę skejt.
Od tlenionych włosów po czarny charakter. Zresztą nasz wychowawca wcale nie należał do "typowych" :)


Naprawdę będzie mi brakować mojej klasy, a przede wszystkim szkoły do złudzenia przypominającą " Hogwart ".

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz