sobota, 30 czerwca 2012

Liberar espacio en disco

Więc przyszedł czas na porządki , akurat komputerowe. Ze względu na to, że mam pecha do jakiegokolwiek sprzętu elektronicznego minimalnie raz w tygodniu muszę robić kopie zapasową wszystkich plików. Jak system padnie to się przydaje, ale poświęcony czas na to nie wraca.

Jako fotograf jestem skazana na kilkunastu godzinne siedzenie przed monitorem w celu obróbki fotograficznej wykonanych zdjęć, obróbka tonalna, zmiana rozdzielczości , retusz , zmiana rozmiaru etc.
 Przeraziłam się widząc ile mam plików do obróbki [ 4119 ; o ], z pomocą nadszedł Picassa Web Albums, co ułatwia sprawę gromadzenia wszystkich plików i uniemożliwia usunięcie "naprawiającego" z dysku.

Siedem godzin "pracy" a ja nie jestem jeszcze w połowie, ze względu że  mam jeszcze więcej plików zapisanych na komputerze stacjonarnym, na kartach pamięci, pendrive. Aż mnie już oczy oraz palce bolą jak sobie pomyślę, że jutro to trzeba dokończyć ..




1 komentarz :